سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مشکل روستا‌ها با حضور مردم روستا حل می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۵۳۷۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
استاندار خراسان رضوی: مشکل روستا‌ها با حضور مردم روستا حل می‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: دهیاران در مرحله اول باید مردم روستا را بسیج کنند. اگر مردم پای کار نیایند و بسیج نشوند مشکل روستا حل نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در جمع دهیاران بخش رضویه اظهار داشت: دهیاران در مرحله اول باید مردم روستا را بسیج کنند. اگر مردم پای کار نیایند و بسیج نشوند مشکل روستا حل نمی‌شود. این رویکرد و سیاست‌گذاری ما است و در عین حال ما در قالب طرح تحول ۱۴ موضوع را مشخص کرده‌ایم. اهمیت‌ طرح هادی روستا‌ها مشخص است.

وی گفت: دو مسئله در این زمینه وجود داشت. اول اینکه خانه ساخته شده بود، اما خدمات اب و برق و گاز نداشتند؛ و مسئله دوم تکمیل ظرفیت روستا‌ها بود. در کل استان ۱۱۱۳ روستا مورد بازنگری قرار گرفت.

نظری تصریح کرد: امکان ساخت مسکن قانونی در روستا‌ها برای جوانان فراهم شود تا در روستا بمانند و زمینه ارائه خدمات زیربنایی نیز فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی افزود: از ظرفیت‌های استان برای حل مسائل استان استفاده می‌کنیم که نمونه آن همکاری با خیران است. فرمانداران و‌ دهیارانی داریم که ۳۰ کلیومتر راه را بدون اعتبارات دولتی آسفالت کرده‌اند.

وی گفت: به یک همت جمعی برای اجرای طرح تحول روستایی نیاز داریم. همچنین امیدواریم با کمک دهیاران موضوع معیشت و اشتغال و اقتصاد را در روستا‌ها حل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->